Jag är Buzzador

Jag är Buzzador och denna gången så ska jag buzza om Liptons Pyramid Tea.

Måste säga att man skulle kunna tänka att allt te på påse smakar lika dant. Att det helt änkelt inte är något speciellt med Liptons Pyramid tea, men så fel man kan ha. Är faktiskt helt ärlig när jag säger att jag nog inte kommer vilja dricka vanligt påse tea längre. Liptons Pyramid Tea är ett pås tea med lika mycket smak som ett lös te.

Det tre smaker jag testat är
Klassig Earl Grey Tea, Green tea Mandarin Orange och Forest fruit. Min personliga favorit är Green Tea Orange. ^^

Som sagt helt värt att testa Liptons pyramid Tea, de är faktiskt inte som andra påsteer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0