från 0 till 100 på en millesekund

Dessa graviditets hormoner är inte direkt lätt att handskar med alla gånger. Inte för mig men framför allt inte för min kärlek. Idag har han verkligen tagit hand om mig hela dagen, bakat bröd och bullar handlat mat. Han ser till så att allt rullar här hemma när jag helt enklet inte orkar rör på mig.

Så på en sekund för att han råkar säga något som jag missförstår börjar jag stört lipa och få världens vredesutbrott. Nu i efter hand vet ja att de var för att jag ville få lite närhet och att han skulle hålla mig sällskap och inte sitta vid den där dumma datorn just den sekunden. Men d höll min värld på att rasa sammn (eller de kändes så då i alla fall) stakarn. Vist kanske de låg en del i att jag blev upprörd men alla den ilska och de stora krokodiltårarna förkänade han nog inte. Inte lätt de där med hormoner. Men de är helt enkelt något han får ta de är en av baksidorna med att de är vi kvinnor som får bära på de små ^^ helt underbart är de, men inte lätt alla gånger.

Så något måste väl männen få för att så att säga få dela lite på böran :P eller kärleken skulle man väl också kunna säga att man delar på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0