Har börjat njuta fullt ut

Idag går jag in i vecka 11 och känner att nu kan jag på något vis börja njuta på allvar. Vet inte hur de kommer bli men känner att de är ingen idee att gå och oroa sig. Känner mig bara så lycklig över att vi väntar en liten. Ett lugn har innfunnit sig och är bara glad och ro fylld ny. Har en liten i min mage som växer sig starkare och större för varje dag som går och i september får vi äntligen träffa den lille. I september =)

Har till och med vågat börja kolla p kläder på allvar. Kanske tidigt än men har hittat fina klädpaket på tradera och tidigt eller ej så kommer jag nog buda på dem nu. Kan inte låta bli. Sp gulligt med små bebiskläder. Sen får människor tycka som de vill. När de känns rätt ska man slå till om någon skulle fråga mig när man ska köpa. Inte direkt så att jag köpt hela kittet än ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0