Härligt med folk som lyssnar...

Jaha då har min eminenta högskola gjort de igen. Jag bad skolan förra gången jag inte klarade min praktik att inte sätta mig på ett service hus igen så de inte alls fungerade för mig. Strukturen fanns inte och de gav mig i stort sätt inget alls. Och nu trots detta så hamnar jag åter igen på ett service hus. Innan kände jag mig bombsäker på att nu kommer jag äntligen bli färdig med helt plötsligt är de som bortblåst. Känner mig inte alls peppad för detta och känner mig bara sjuk uppgiven och orolig för att denna paraktiken kommer vara lika värdelös som de förra och att jag inte kommer få någon som helst koll på vad jag ska göra. Skit skolan, de säger att de ska göra allt för att stötta och hjälpa till så man ska klara sig men lik förbanat så gör de inte de. Snackar massa skit. Tappat lusten totalt och känns just nu som jag lika gärna kan skita i allt ihop. Kanske målar jag fan på vägen men vet hur lite de gav mig att vara på ett service boende förra gången...

Känns änna jobbigare också för att detta är sista chansen och de är så himla viktigt för våran lilla familjs skull att jag ska klara detta. Utan examen har jag inget jobb och inget att falla tillbaka på när jag varit  mamma ledig och hru ska vi då försörja oss. Hatar min skolan och ångrar stort att jag inte kolla mer nogrant vad utbildningen hade att erbjuda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0