Knodden har fått kläder som väntar

Vagnen är redan fixad. Ska hämtas i Göteborg hos syster i mars. Och nu har knodden även fått sina första kläder, som om några dagar kommer ligga och vänta. Kanske är tidigt men kunde inte låta bli. Ett klädpaktet md 100 plag för 170 kr tycker jag är ett bra kap. Kanske inte är de snyggaste kläderna men behövs en del till den lille om de inte ska behöva tvättas för jämnan. Vad jag försått från andra. Så vist ska de köpas lite finkläder också men en bebis bryr sig nog inte så mycket om färjer och mönster den lille vill nog bara ha något på kroppen. fina kläder är mest för oss föräldrar, men som sagt kommer nog köpa en del nytt och lite finare kläder också men detta blir ett bra starpakt ^^

känns hel bra och njuter verkligen fullt ut, trots hormon överflöd som leder till utbrott. De är ju trots allt inte jag som lider mest av dem :P

Kommentarer
Postat av: filippa

Kvantitetsshopping it is! Och med tanke på vad hormonerna gör med dig i slutet av graviditeten så kommer barnet ha EN MASSA kläder... i slutet vill man ju bona.. jag bakade och lagade mat SOM ALDRIG förr.. man bäddar och städar fixar och donar! Du kommer bli helt knäpp med tanke på hur du redan längtar :P

2012-02-12 @ 18:10:07
URL: http://min.-lilla-siri.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0