Mannagryns gröt och ölkorv

Jaha då var man åter igen i mönster av ensidigt ätande. De ända jag känner att jag kan äta utan att kvälja är mannagryndgröt och knäckebröds smörgåsar och kanske en mjuk ibland. Dock gick de idag även ner en ölkorv :P

Annars är de som  vanligt extremt trötthet som gör sig mest till känna. Idag vid fyra när jag kom hem så tänkte jag nästan borsta tänderna och krypa till kojs. (De gjorde jag nog aldrig frivilligt när jag var liten) Men tog mig i kragen och sa till mig själv att innan Bollibompa är de inte okej att sova och efter den där ölkorven så vakande jag mirakulöst upp ur min dvala. Kanske är ölkorv som mitt upp piggande medel. Hoppas dock inte de för ölkorv är rätt dyrt och vår ekonomi skulle inte gilla om jag började konsumera ölkorv som typ druvsocker =P

Men ska försöka njuta av denna extrema trötthet. Bortsätt från de så märker jag att hormonerna spökar för håll på att börja frina på jobbet idag när de blev lite körigt. I vanliga fall jobbar jag bara på men blev änna för mycket där ett tag. Urk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0