Sämsta starten ever

Sov ur uselt i natt. Kunde inte komma till ro fast jag var skit trött så lyckades jag inte somna ordentligt. Trots att jag inte är lika svullen längre så kändes de som att magen var i vägen och hur jag än låg kändes de obehagligt och obekvämt för magen. Verkligen inte en bra start på en ny arbetsvecka =/

Funderar en del över de där om när man ska berätta på jobbet också. Folk på jobbet börjar misstänka saker så känns som att det kanske är dags att berätta för chefen. Känns mäst schysst också då hon erbjudit mig ett vik fram till sista december och vet ju inte om jag kommer jobba något i höst än. Vill jobba men vill ju också vara hemma med min knodd. Så med tanke på att jag trivs så bra där jag är nu så vill jag inte sumpa att få komma tillbaka dit kanske till nästa sommar. Har verkligen hittat en arbetsplats där jag trivs så vill hålla mig på god fot med chefen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0