Vecka 9+4 och inskriving

Idag har jag och kärleken varit på inskrivning på MVC. Känns mer verklig nu även om de är en hel evight tills man får se de lilla livet. Snackade om livsstils gräjer och att man faktiskt inte behöver gå upp i vikt under graviditeten så ska försöka undvika att gå upp om inte annat gå upp så lite som möjligt. Så måste se till att komma igång att träna igen, har haft noll energi de senaste veckorna. Men senast nästa vecka ska jag sätt igång igen för min och bebbens skull.

Annars fick jag en ny tid för provtagning och att prata om jag eventuellt vill ha kontakt med en dietist för att hjälpa mig med att gå upp så lite som möjligt för har redan för många kilon. Sedan ska jag eventuellt fundera på om jag ville ha fysiskt aktivitet på recept. Har inte riktigt förstått vad de är men ska läsa lite mer.

Sedan fick vi tid för att se den lille 18 april och de är ju en helt evighet dit så kommer bara gå och längta dit...

Kommentarer
Postat av: filippa

Längta inte! NJUT NJUT NJUT! Ultraljudet kommer! Och det går fort!

2012-02-09 @ 22:03:09
URL: http://min.-lilla-siri.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0