8+3 och dagarna rullar på

Nu har vardagen börjat infinna sig igen och känn stundvis som att jag int är gravid. Men så slår de mig att de är ett litet liv  som växer i mig och de är fantastiskt. Lite läskigt är de också men mest spännande. Dock har jag lite skuldkänslor för alla som vet frågar om jag är så där lyrisk, men ibland så känner jag inget alls. Är antagligen hormoner som spökar men känns läskigt.

Igår dock där svärföräldrarna här och de började prata om kärlekens gamla spjälsäng och att vi kunde få den. Då blev jag så där lyrisc och lycklig i hela kroppen. Önskar bara att varje sekund kunde vara fylld med den känslan. Så fort jag tänker på alla saker vi ska köpa till den lille så känns de mer verkligt. Men tror också att efter inskrivningen så kommer saker och ting falla mer på plats och den lyriska känslan kommer nog komma oftare. Men får i alla fall dåligt samvete ibland för att allt inte känns så där lyckligt hela tiden...

Imorgon ska jag i alla fall fira min födelsedag 23 år blir jag. Inte speciellt gammalt men ändå speciellt ^^ är ju gravid. Så imorgon bär de av till frederikshavn över dagen med syster, systerdotter hennes sambo och min kärlek och givetvis är ju lilla pyret med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0