Blodprov och bebis längtan

Idag var jag äntligen ledig och tänkte få pluggat lite för va helt säker på att min bok skulle vara utläst på tisdag, men visade sig att nästa moment i kursen inte skulle börja för ens nästa vecka :P. Så blev till att hänga med kärleken idag, som råkade försova sig.

Har också varit och tagit nya prover idag på mvc. De hör av sig i morgon om hur de ser ut, men blir nog till att börja äta levaxin som jag nämnt innan. Men de var som en på familjeliv hade skrivit, att än får se de som att de är samma sak som att äta järntabletter eller smälla i sig vitaminer. Ingen BIG DEAL helt enkelt. Allt för bebens skull.

Har idag som alla andra dagar också kollat runt på barnvagnar för skojs skull, även om jag antagligen kommer köpa en vagn av syrran, blir billigast så. Men kul att kolla, och vem vett kanske ångrar mig, Känns i alla fall lite farligt tidigt att kolla på barnvagn, men kan inte låta bli. Kollar på kläder och andra saker, som skötbord, säng och sånt. Finns så mycket fint. Ska nog försöka köpa mycket begagnat. För att inte gynna denna överkonsumtion som råder idag, ska bara vara nya gräjer. Tycker själv att man ska försöka köpa begagnat så mycket som de går, billigare är de. Och desutomed tror jag inte bebben bryr sig om vagnen eller sängen ellr kläder för den delen är gamla eller ny. Eller vad tror ni? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0