I humörsvägningarnas tecken

Idag har bara varit helt upp och ner och har kännts som jag gått från glad till ledsen eller arg på två millesekunder. Brukar kunna klara av de mesta på jobbet men idag kunde jag inte vara trevlig hela tiden, eller de kändes i alla fall så. Och i morse när jag kom till jobbet var de inte som de var de inte som de skulle vara och jag fick vara ute i vården och jobba istället för att vara kordinator och jag började typ gråta (fåntrat) ja vist. Usch vill inte att mina humörsvägningar ska gå ut över patineterna. Hoppas de inte märktes utan att de bara kändes så.

Kände mig helt labil hela dagen, och är trött som få. Har typ däckat mellan 8 och nia varje kväll och känner mig aldrig helt utsövd. Desutomed så börjar ja bli orolig att de på jobbet börjar lista ut att jag är på tjocken. Vill inte att de ska veta än. Vill vänta ett tag, men får la se hur de går. Hoppas bara jag slipper dessa känslosvall på jobbet och kan klara av att behärska mig.

Har inte hört av sig från MVC så kannske var proverna bra och jag slipper levaxin trots allt? Den som lever får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0