Igår plusade jag

rHar längat efter barn så länge. Har så gärna velat men känt att de inte varit rätt tid eller plats. Men igår så enkligen plusade jag den 6:e januari så fick jag reda på att jag gick med en skatt i min mage

Så himla lycklig men samtidigt dyker de upp en massa oroskänslor. För egentligen stå kanske de inte är de mest ultimata tiden nu. Men har lärt mig att egentligen så tror jag inte att de finns någon perfekt tid för barn. Och oron över att något skall gå fel är också stor för är inte så långt in i graviditeten. Bara att hålla alla fingrar och tår att de ska gå vägen.

Tror dock att de här är vår tid trots oron. Ekonomin löser sig, till sommaren är jag färdig sjuksköterska och har i alla fall en examen att luta mig mot. Och så ska vi få en alldeles dyr bar skatt en litet barn som kommer bli så älskad.

Mamma och pappa längtar

Kommentarer
Postat av: Förväntansfull

Grattis till plusset:D

2012-01-14 @ 20:44:19
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0