Magont och evighets vänt

Extrem smärta i magen. Usch blev livrädd för fick så himla ont i magen mitt på dagen idag. Helt sjukt ont gjorde de. Trodde att nu är de kört. Nu händer de som jag är så orolig för, men smärtan gick över och var lixom inget mer än magont.

Tänker försöka att inte noja över att något är fel, men svårt när man inte vet vad som är normalt och inte. Läser en del på familjeliv.se och de flästa säger att de inte är någon fara s länge de inte kommer något blod och de går över. Är bara sammandragningar, men de känns inte lugnande för mig. Hoppas denna smärta håller sig borta nu. För oron gnager. Vill inte att något ska gå fel.

Bortsätt från den tillfälliga attacken av smärta så har dagen varit bra. Inte haft  speciellt mycket illamående. Var däremot uppe tre gånger i natt för att kissa, inte så kul. Men som sagt alla dagar med symtom är bra dagar :)

Vill verkligen bara att tiden ska gå, vll ta mig förbi vecka tolv. Men känns inte som de kommer närmre. Imorgon är de i alla fall dags att ta sig till MVC för att ta prover och de gör de hela lite mer verkligt och de känns som tiden går. Så har jag inskrivning den 7 februari. Vill bara komma dit, men dagen kommer väl antar jag fast de känns avlägsett just nu.

Det var allt från en nojig gravid tjej i vecka 6(+2)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0