Magont och otålighet

Idag har det varit en bra dag, inte lika trött och illamående. Men där emot har jag haft en sådan där molande värk i över magen, typ som mensverk. Men ska tydligen vara normalt så bara och njuta av de.

Är där just nu att alla dagar med symtom är bra dagar förutom de där illamåendet. För symtom innebär att de är verkligt och att de fortfarande finns en liten knodd där inne. Har märkt idag att de känns som jag varit gravid i evigheter, men insåg att det vara bara en vecka sedan som stickan visade plus. Tiden förbi vecka 12 känns som en evighet bort. Vill bara ta mig förbi vägskälet så jag kan skrika ut till hela världen att vi ska bli föräldrar.

Kanske är jag otolig? Men vill bara kunna njuta av att veta att vi väntar en skatt och inte gå med oro och hela tiden när jag går på toa ora mig för att jag ska få blödningar. Vill bara köpa massa bebiskläder, kolla barnvagn och allt annat som behövs när bebisen kommer. Men skulle jag göra de nu så skulle de nog anses som lite konstigt.

Otålig är jag. Vill bara att bebben ska kom till oss nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0