Med en liten i magen

Det är två dagar sedan jag plusade och tror inte riktigt jag har förstått än att jag förhoppningsvis ska bli mamma.
Så himla fantastiskt men också lite skrämande. Ska få en egen liten skatt som är så fullständigt beroende av mig, tänkt om jag gör något fel! tänkt om jag inte blir en bra mamma!
tt
Så himla dumt. Klart jag kommer bli en fantastiskt mamma och att vår lilla skatt kommer bli den finnaste i världen och kommer få så oändligt mycket kärlek. Känner redan sådan enorm lycka över vad som komma skall och de gör mig också rädd. Tänk om något går fel? Pratat med andra och oron är ja inte ensam om att känna. Försöker koppla bort den och bara känna lyckoruset men de gnager ändå i bakhuvudet.

Bara och försöka njuta av lyckan och inte noja i onödan de går förhoppningsvis toppen och vår lilla skatt kommer ut och träffar mamma och pappa i september ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0