Nödvändigt ont

Då har jag varit på MVC och blivit stungen i armen. Usch inge trevligt alls faktiskt, men de är ett nödvändigt ont så att kolla så att allt är okej. Men vist snurrade de till lite extra idag när de stack till. Kändes nästan som jag skulle tuppa av, men de gjorde jag som tur var inte. Och som tur var blev jag stucken av någon som viste h ur man gjorde denna gången, så blev bara ett stick. Sedan var undersköterskan vänlig nog att ta inte bara sköldkörtelprovet utan också de prov som de brukar ta på inskrivingen för att de förhoppningsvis ska slippa sticka mig igen.

Skönt med människor som försöker göra de så bra som möjligt. Innan har de inte varit så när de ska sticka. Men men. Rätt fjantigt ändå att jag sticker folk flera gånger i veckan själv och de tyckr jag inte är farligt alls, men när någon kommer i närheten av mig med en nål så slutar de sällan bra.

Vilket fall så är de dags för att jobba ikväll igen. Känner inte alls för de ikväll. Känns som de kommer bli en såndär kväll där de kommer vara inte bara fysiskt tungt, utan också psykiskt tungt att jobba. Vissa människor tar bara så mycket energi från än. Blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0