Barnvagnar

 Ja just nu är det bara en barnvagn i min ägo. Men har nog drabbats lite av barnvagns dille och är inne varje dag och letar efter ny vagn då vår inte går att ha sittdelen mot oss. Så måste ha en nu vagn, eller måste och måste, vill ha en ny även om syrran erbjudet sig att enetuellt göra ett tillfälligt byte när Albin ska byta till sitt vagn.
 
Men ja som sagt börjat tycka det är rätt kul med vagnar och letar efter bra vagnar till så billigt pris som  möjligt. Just nu har jag eventuellt en Brio Kombi på G, inte jätte kul färg men en bra vagn. Nackdelen är att vagnen saknar regnskydd och ett nytt kostar ett par hundra i alla fall.
 
Sedan har jag en annan vagn på G också en Cresent m300 tror jag den hette, komplett med liggdel, som går att göra om till vagga, sittdel som går att vända både bakåt och framåt, regnskygg. 500 ska den tjejen ha för vagnen, men då får vi åka en bit och hämta den. Men det är en snygg vagn. 
 
Sedan har jag hittat en annan vagn, en orange vagn så den är färgstark. Med sitt och ligg del. Där sittdelen går och vända både framåt och bakåt, regnskydd och skötväska följer också med och en fotsäck till sittdelen. Jag gillar färgen men det som är negativt med den är att varukorgen under har börjar släppa lite granna och vi måste åka fyra mil för att hämta den. Men snygg vagn för 400 kr.
 
Hmm fortsätter letandet efter den perfekta vagnen. Kommer i alla fall bli en ny här snart men letar efter bästa kapet för något dyrt blir det inte. Gör mig inte så mycket om vagnen har några år på nacken,

Kommentarer
Postat av: Elin

Tips!! Läs mycket om vagnen på internet först, finns många som ej är bra... Regnskydd för kombivagnar finns bra på gekås har jag förstått!

2012-11-25 @ 19:44:31
Postat av: Anonym

Regnskyddet nu fick till xlandern är dessutom anpassat till kombivagnar! Altså både sitt oh liggdel!

2012-11-25 @ 20:40:49
Postat av: Anonym

Oj jag är ju inte anonym :p filippa

2012-11-25 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0