ont i mamma hjärtat

Nu är lilleman inte alls kry. Ingen feber har han, fast börjar tvivla på termometern. Men han är gnällig och trött, och har varit hela dagen nu. Ger de ett par timmar till och blir han inte piggare ringer vi 1177. Får väl framstå som en nojig morsa om de nu inte skulle vara något, men han är just nu inte som han brukar så bättre att ta det säkra för det osäkra.
 
Gör ont i mitt mamma hjärta att se min lille kille så trött som han är nu, och desutom veta att jag är orsaken till han blivit sådan. Vist kunde jag kanske inte gjort så mycket åt det, man behöver han och mycket mer än så har jag inte jätt honom lite kärlek men har försökt undvika och pussa och krama för att slippa göra han sjuk. Stakar min lilla kille =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0