Planeringen i full gång

Nu är de officiellt. I februari så ska vi döpa Albin och vi ska gifta oss. Trodde nästan inte att vi skulle få satt ett datum men nu har vi det.
Min.Kristoffer ska äntligen bli min man, jag ska bli någons fru. Bitarna som saknats faller på plats.

Vi tre är en familj och i februari ska vi fira det i min gamla kyrka där jag och mina.syskon är döpta, mamma är kombinerad, mina föräldrar gifte sig, min bror och jag är kombinerade och nu sist så hade vi min fina gammelmormors begravning där. Finns en historia där och nu fortsätter vår historia.

Är lycklig nu efter alla motgångar. Har världens finaste son och världens bästa fästman. Det är kärlek







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0