pyssel

Alla som känner mig vet att jag inte är något vidare otaliga. Eller borde kanske säga att jag i alla fall inte var det, sedan albin kom så har jag nog blivit lite mer pysslig.

Kan nog också bero på vårt stundande bröllop och dop. Fick ett ryck i veckan och köpte gräjer för att fixa placeringar kort. Bestämde mig för att fixa kort till alla bjudna och så får jag plocka bort sedan. Har kommit en bit men mitt val av metod gör att det tar lång tid. Sedan är det svårt att hinna också när Albin är vaken så blir till att gräja på kvällarna. Tur att det är ett tag kvar

Så här ser i alla fall placeringsmatcher ut. Vita stjärnor för tjejer och silvriga för killarna. Ska till en eller två detaljer till sedan.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0