Sluta nu

Min lille kille växer så fort. Man hinner knappt blinka så kan han något nytt. Och nu har vi också behövt byta blöjstorlek. Det nya blöjorna ser enorma ut, men min lille kille är ju så liten. Men han växer också enligt sin kurva. Nu väger han 6080 gram och är 59 cm långt. Hmm min lille kille. Fast gemförman med andra bebisar i hans ålder så är han många gånger rätt stor, men i mina ögon är han liten.
 
Fast han lär sig nytt hela tiden, han har upptäckt sina händer för ett par veckor sedan och är väldigt farsinerad, han sitter och pillar med dem hela tiden. Så har han börjat jollra och le jätte mycket. Pratar en markssor och charmar alla  han träffar. Och han är så stark kan hålla uppe naken i två tre minuter utan att lägga ner huvudet, och hålla upp nacken har han gjort länge men han blir bara starkare för varje dag. BVC sköterkan blev chockad när hon frågade om han håller upp nacken och jag sa att det har han gjort länge. Han är duktig vår lille kille =).
 
Men känner ibland att han får sluta upp och växa lite nu, för mamma hänger inte med.

Kommentarer
Postat av: Mia Salonen - 20år, tvåbarnsmamma, hundägare

Vet hur det känns! De går sjukt fort när dem är små. Mina har redan hunnit bli 4år och 3år gamla, vart har tiden tagit vägen?? Ta vara på tiden!! :)

Kram Mia

2012-11-19 @ 12:44:10
URL: http://salonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0