Bara vara

Det där med att som mamma eller pappa bara få vara sin egen ett tag är viktigt. För vissa behövs de mer än för andra.

Jag har väl kanske fått vara mig själv mer än vissa. Och kanske sticker de vissa i ögonen. Även mig själv, fast de inte borde. För när vi skaffade barn var jag och min man överens om att de var viktigt att vi skulle kunna göra saker utan barn ibland. Jag tycker kanske jag gjort de för mycket ibland, men så funderar jag varför?

Jag är med min son mkr, jag tar hand om honom och älskar honom oändligt. Men ibland behöver jag få vars mig. De kan sticka folk i ögonen, men jag är inte ute på äventyr ovanligt ofta. Försöker intala mig själv att det är okej. Så snälla folk runt om kring se inte ner på mig. Döm inte mig. Jag är bara en förälder som ibland vill ha tid att vara mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0