Mammabloggkryssningen Ris och Ros

Nu när det hunnit gå en vecka sedan kryssningen och magkatarren har lagt sig tänkte jag ge lite Ris och Ros om årets kryssningen.

Det som helt klart var bra var maten, hytterna var också mysiga med fönster mot vattnet, Det var trevliga och bra utställare på mässan men där kommer också lite ris sen. Det var också en välfylld och himla trevlig goodiebag fylld med gräjer för både barn och vuxna. Bilder och inlägg kommer ikväll. Spraytanen som Vita Liberata bjöd på var helt klart ett trevligt inslag att få bli lite brun utan sol.

Nu till Riset då. Jag som åkte för första gången och hade sätt fram emot att få träffa och prata med nya människor fick tyvärr inte så mycket möjlighet till det då det inte var så.mycket gemensamt. Minglet stannade inte folk så länge på utan man drack ett glas tog sin Goodiebag och gick. Och på middagen så satte folk sig med dem de kände. Så blev inte så mkt nya bekantskaper som jag tänkt. Sedan var minimässan just väldigt mini 3 utställare som var bra men de två timmar som var avsatta räkte flera gånger om. Så kanske lite fler utställare.

Det var en bra kryssning på det stora hela men var inte som jag tänkt mig. Skönt att få komma iväg utan barn och få göra som än vill men om kryssning är min gräj har jag inte bestämy mig för. Var i alla fall trevligt trots lite ris.

Tackar Mgroup för årets Mammabloggkryssning

Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Du fick träffa på mig på lunchen iaf :)

Svar: Ja de är sant :) de var mkt trevligt
Gabriella Bräutigam

2013-09-11 @ 08:06:18
URL: http://kimlundin.blogg.se
Postat av: Kim - Mamma till Victor & Linus

Så vad händer nere hos er? :)

Svar: Inte så mycket alls. Livet rullar på i vanlig ordning. Händer hos er?
Gabriella Bräutigam

2013-10-09 @ 00:13:55
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0