Bebis sparkar...

a... på min urinblåsa. Inte okej, försöker be den lille at sluta, men inte när mammi ber inte. En olydig liten skit i magen :P

Nu sitter jag hemma hos one of my girls och fickar och tjötar. Skönt att få umgås lite med människor och inte bara med bebis i magen och datorn. Har änna känts lite ensamt. Men inte idag som sagt var. Skönt att få tjöta av sig, farligt med fikat bara. De sista har jag fått ett himla sötsug och inte kunnat stå emot, himla dumt för vill ju inte bryta min braiga tränd med att ha noll kilon upp. Får försöka skärpa mig framöver för behöver ju inga extra kilon.

Annars är de nu 1 vecka och en dag till ultraljudet. Mys pys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0