De blev en kickboxare

Då har vi fått se vår skatt igen. Världens finnaste unga, längtar ännu mer nu tills den lille ska komma ut till oss. Blev flyttad en dag så nytt BF blir den 8 september så inte så mycket att grina över. Men ojsan vilket livlig krabat som var där inne, blir nog en kickboxare eller nått. Fast kan ju hoppas att den lille kanske lägger de åt sidan när den kommer ut till oss, tycker inte jätte mycket om sporter där man slåss, men de blir ett senare problem :P
Moderkakan låg i framväggen på livmodern men så livlig som den lille var är de inte konstigt att jag känt av att de rör sig där inne =)

Så himla fin var den lille i alla fall. Ska bli kul och se vad de är för något, nu är de i alla fall en bebis och de räcker för mig. En bebis med två armar och två ben, ett hjärta som pickar för fullt, magsäck och blåsa hade den också. Rätt fantastiskt ändå vad vi lyckats skapa, en alldeles underbar liten unge. Bara och vänta på att den kommer ut nu då, fast även om jag längtar är de nog bra att de dröjer en stund till, mycket som ska gräjas med och fixas innan den lille. Och mammi ska ju hinna jobba lite också som syrra. Känner mig verkligen kol lugn nu.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Grattis till lilla underverket!

Har kollat in din blogg, och lite roligt att vi är beräknade nästan samtidigt :)

Jag har BF 6 September.



Ha det gott! / Joanna

2012-04-18 @ 20:58:38
URL: http://frumittilivet.blogg.se/
Postat av: Caroline

Å så bra, så spännande! Jag har lånat en sjal till F så om hon inte använder den så kan du ju låna den. Hon visar hur man binder! Den är skön att ha om det blir en som bara vill bli buren.

2012-04-19 @ 09:07:19
URL: http://min.bakel.se
Postat av: Fröken Nattfrost

Underbart! Var på UL i tisdags och hade också denna upplevelse. Vilken lättnad att veta att allt är som det ska, att allt sitter där det ska.

Min moderkaka ligger också i framvägg, men då och då känns liten ändå. :)

2012-04-20 @ 10:21:36
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0