Magen och jag

Ja som sagt magen min växer så de knakar. Det kändes som att jag från en kväll till en annan fick mage. Vakande lixom en morgon och tänkte shit vad kom den ifrån. Kändes skumt men är så mysigt, och folk kollar inte riktigt lika konstigt på än när jag kanske utan att tänka mig för sitter och smeker min lilla bebismage ^^

Tänkte då bjuda på lite bilder. Tagna på mig själv sittande. Har fortfarande inte fått Kärlek att ta några. Men som sagt här kommer i alla fall de första bilderna på min lilla kula =)







Vill bara avsluta med att säga att de är så skönt att för första gången i sitt liv inte behöver skämmas över en tjock mage utan faktiskt vara stolt och vilja framhäva min lilla kula ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0