Shopping och myseftermiddag

Idag har jag varit ledig, så himla skönt att hämta andan mellan dagar av praktik. Känner att de går rätt så bra med praktiken, och har väl en förhoppning om att detta faktiskt ska gå vägen, trots ups and downs då några enstaka dagar bara kännt piss. Inte att de gått dåligt med inte gott som jag velat.

Idag åkte jag i alla fall rätt tidigt till Trollhättan igen för att kunna spendera eftermiddagen med kärleken. Hinner ju inte umgås så mycket för jag mest är i THN och när jag väl är hemma så är de bara på snabb vister hemma där de mest hinns med ätande och sovande och kanske någon timme på soffan. Idag blev de i alla fall of to Överby för shoping av mamma kläder för nu börjar vanliga byxor klämma åt kring magen och bli sjukt obekvämma. Fick köpt två par mamma byxor och ett par leggins (bilder på mage och byxor kommer en annan dag). Dock är de mer vår och sommar kläder så får vänta några veckor innan byxorna kan användas. Leginsen blir nog aktuellt innan för de är i alla fall så de täcker hela benen. Efter shoppingen blev de en mysig lunch med buffé bestående av Tacos, pizza  och pasta. Mums var de. Behöver verkligen sånna stunder då vi gör annat än att bara ligga hemma.

Skulle hämtat ut en babybox på apoteksgruppens apotek också men givetvis var de slut. Så bättre lycka nästa gång. Får bli en till tur dit för de har inge apoteksgruppen apotek i Borås. By the way bara 16 dagar kvar till RUL =)


Kommentarer
Postat av: Helena Larsdotter

Vilken begåvning som spelade för oss! :-) Jag tror Du fixar detta. Har ju något att se fram emot! Påskkram till er! :-)

2012-04-03 @ 09:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0