Vecka 19 och inga extra kilon

Imorgon så går jag in i vecka nitton och har trots de senaste veckornas onyttigheter inte gått upp ett ända kilo. Trodde fast jag har sagt att jag sla undvika att gå upp i vikt att de skulle ha börjat med några kilon upp nu men ligger på plus minus noll nu igen. Gick io för sig ner 1 kg i börjar men innebär då att jag gått upp 1 kg de senaste fem veckorna. Är inte så att jag är orolig men funderar nästan på om de står rätt till där inne. Men de borde de göra, den lille rör ju på sig en hel del nu och de senaste dagarna har de kommit små tecken från den lille någon eller några gånger om dagen ^^ mys pys. Och snart har man lixom gått halvvägs helt sjukt vad tiden börjar rulla på nu...

Annars så är livet som en ända upprepning just nu med sömn, praktik, mat om och om igen. Men i helgen är jag ledig och kärleken och jag spänderar helgen på tjörn hos hans föräldrar. Super mysigt, bortsätt från j*vla skit vädret som tycker att de passar att dyka upp i April. Jag vill ha sommar nu! (fast vissa säger att jag inte kanske ska se fram emot den så mycket, för kan tydligen bli jobbigt som höggravid, MEN pyttsan säger jag)

Kommentarer
Postat av: Mia

Kommer det inte någon bild snart.?! =)

2012-04-07 @ 16:38:11
Postat av: medenskattimagen

Jo ska bara få tummen ur och ta några

2012-04-07 @ 18:34:10
Postat av: Fröken Nattfrost

Hehe.. jag vågar fan inte väga mig.. känns om om jag måste ha gått upp 10 kg eller så.. känner mig som en ballong...

2012-04-07 @ 22:40:59
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0