Vem kan stoppa mig!

Mitt bedömingen gick som smort och även om de inte vara uttalat så är de så gott som i hamn nu. Bra bedside kvar att klara av inna jag kan titilera mig som färdig syrra. Om de inte skulle vara så att jag helt plötsligt skulle vända och gå tillbaka till de som var förra året och göra bort mig totalt. Tror inte att de kommer hända. Så nu är de bara att hänga och se till att ro detta i hamn.

Så dags att börja planera in för sommaren och jobbet. Ska försöka ge ett förslg för sommar schema ringde chefen om idag. Så får se om de är några speciella önskemål från min sida med helger och så. Annars är jag nog rätt flexibel. Hoppas bara jag kan jobba, som de känns nu kommer de inte vara några problem men i tackt med att magen växer och graviditetn fortlöper så kan de ju bli problem. Men får ta de då.

Nu är jag i alla fall på toppen humör och i morgon gör jag sista dagen på vecka 5 av nio på praktiken, sen bär de hem till borås för mys med kärleken en liten sväng i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0