Då var det bara att vänta

Igår gjorde jag sista dagen på jobbet. Så nu kommer den där väntan, sista tiden innan vi blir tre i familjen. Känns tråkigt att ha slutat jobbet och hade gärna jobbat en vecka till för att minska tiden av väntan, men var nog bäst för kroppen min att få lite vila nu. Nu får vi bara hoppas att knoppen inte blir helt tokig av att vänta. Ska försöka fördriva tiden med att fixa i ordning de sista här hemma så det är rent och snyggt tills den lille kommer hem så vi bara kan njuta av att vara en familj.
 
Även om jag skriver detta så är det vissa dagar jag fortfarande känner att jag inte riktigt kan greppa om vad som komma skall. Trots att mina drömmar nu är fullspäckade av bebisdrömmar och familjedrömmar så känne det fortfarande overkligt. Men om några veckor är vi inte längre två utan vi är tre. Vi blir en familj <3.
 
15 dagar kvar till beräknat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0