Fika med bebisprat och gigantiska kanelbullar

Idag har jag varit och åter igen fikat med Julia en annan blivande mamma från stan. Är trevligt att prata bebisar, allt än har köpt och vad än kan tänkas behova. Skönt också att ha någon att prata förlossning med och gnälla över jobbiga graviditets symtom. Om två veckor eller lite mindre är bebisen klar och då får den mer än gärna titta ut för min del.
 
 
before
 
Till fika bjöds de på Baugett för min del och den största kanelbullen jag någonsin sätt. Vet egentligen inte varför jag köpte denna mastodont bulle, då jag egentligen inte är så mycket för köpebullar, tycker bättre om hembakt men när jag läste stora kanelbullar så var jag bara tvungen att köpa en. Men direkt när cafébiträdet hade laft den på tallriken så ångrade jag mig nästan men tänke att den nog skulle gåner. Men redan efter min baugett var jag proppmätt och nu har jag kanelbulle ända upp i halsen. Kommer inte vilja äta kanelbulle på ett bra tag nu i alla fall
 
 
 
 
After. Hade inte en chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0