Natten från helvetet, Är de kanske pågång?

I natt när jag skulle sova så gick det ovanligt bra och somna. Skönt tänkte jag, innan jag somnade. MEN så vaknade jag mitt i natten av smärta i nedre delen av magen, mensverkliknande sådan. Gick på toa och så blev de bättre och så åter igen pustade jag ut för tidigt. För smärtan kom tillbaka till och från under resten av natten och under hela förmiddagen på jobbet. '
 
Kan detta var starten på slutet? Så himla svårt att veta vad som är vad när man aldrig varit i denna situation innan. Läser mycket på nätet coh det skulle ju kunna vara förvärkar, men ja ävn om de är de kan det ju vara en bit kvar. För min del så får den lille hjärna komma nu för är trött på att känna mig som en strandad val så fort jag ska ta mig upp ur sängen eller känna hur magen är så spänd så de känns som den ska spricka vilken sekund. Och den lille har de trångt där inne nu och tycker inte de är jätte mysigt när skatten tryckerg haft sig ut i fel ända så att säga.
 
Hoppas verkligen det här värken jag haft till och från idag är ett tecken på att de är början på slutet. Imorgon är de i alla fall näst sista dagen på jobbet innan jag tar ledigt för att invänta denlille. Kommer kännas vemodigt att sluta jobba nu, älskar mitt jobb och mina kollegor är fantastiska, men blir de som de är tänkt är jag tillbaka nästa sommar. Men i morgon blir de tårta till arbetskollegerna, om nu inte den där värken åter kommer för gör den de så kan jag inte jobba imorgon, Men hoppas på att de håller sig lungt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ta en värktablett om du har ont och hoppas slutet är nära!

2012-08-21 @ 22:30:33
URL: http://min.bakel.se
Postat av: Filippa

Precis vad jag tänkte. Pianodil funkade bra mot mina förvärkar. Mina förvärkar var väldigt regelbundna innan de blev tätare och tätare. Kanske du kan klocka dem? :) man kan ju ha samandragningar utan att det är förvärkar också

2012-08-22 @ 08:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0