v.37 och färdigbakad

Helt otroligt är det idag är våra lilla skatt 37 veckor gammal och från och med nú är dn färdigbakad. Så nu får den för min del gärna ploppa ut i morgon eller ikväll. Börjar bli trött på att vara gravid väldigt mycket nu. Har passerat stadiet så jag kände mig vacker, nu känner jag mig bra tjock, osmidig och väldigt tung. Inte jätte kul att känna sig som en flodhäst och inte kunna röra sig ordentligt, vara sjuktligt trött och inte orka göra så mycket annat än att sova, äta och  jobba. Men nu är målet nära. Snart kommer vår lilla skatt till oss <3
 
Har nu också fått packat BB-väskan, lite små saker kvar. Men de mesta ligger i nu. Ska packa ner lite kläder till mig och Kärleken och köpa lite snacks att ha med. Detta har vi packat
  • 3 Bodys och två pyamasar, 2 mössor, ett par tofflor, några små scarfes, två kofftern ( vet inte vilken som passar.)
  • Filt till den lille
  • Blöjor
  • Tvätt lappar
  • Lite salvor
  • Nappar ( vet att det skall undvikas, men försäkerhets skull)
  • 2 st amnings BH-ar
  • Amningsinlägg och amningströjor
  • Toalettpapper
  • Kamera
  • Ett par tofflor
 
Blev en liten lista och då är det lite kvar att packa. Men ja bättre packa för mycket än för lite =P
 
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Blöjor får man på bb :)... Men typ kläder till dig och bebis och lite godis.. Allt man behöver. Salvor till liten behöver man absolut inte :)

Svar: Okej, packar ner lite av varje ändå. =)
Gabriella Bräutigam

2012-08-18 @ 16:05:27
Postat av: Caroline

Jag tog inte med mig så mkt dit men snodde med migvett par snygga trosor med inbyggd binda till värsta avslaget:)

2012-08-19 @ 07:53:10
URL: http://min.bakel.se
Postat av: Julia

Liten lista? Jo tack! Min blir nog en hel resväska xD Dock vet jag inte hur det blir med blöjor osv på vbg sjukhus, hur många man får vill säga. Men om jag plockar bort det från listan blir den inte kortare :P Haha

2012-08-19 @ 10:14:35
URL: http://juliasconfession.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0