Dagens Ros

Tänk om alla säljare kunde vara så hellylle och hjälpsamma som säljaren på Beginners. Jag kom in och ville fixa min vagn som börjat släppa i fästet. Hade förväntat mig att det skulle kosta några hundralappar. Men inte då.
 
Han kollade på vagnen och trots att det visade sig att det inte bara var så att skruven som satt under fastnat eller ramlat ut , utan det faktiskt var så att den gått av så han var tvungen att säga och sätta dit nya orginalskruvar så sa han att jag skulle köpa nägot till lillen istället för dem pengarna. Och det var ju inget måste. 
 
Okej om jag hade köpt vagnen där och varit kund där, men att helt utan garanti att få något för det, laga min trasiga vagn. Som desutomed blev lite mer krångligt än vad det var tänkt och göra det gratis. Det är sådant som gör att man gladerligen kommer tillbaka till en butik.
 
Helt klart Dagens ros till en mycket trevlig butiksägare på Beginners i Borås
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0