Egen tid

Idag blev det än sväng till stan på.egen hand. Killarna fick stanna hemma och umgås själva. Så nu sitter jag på espresso house och dricker en chai latte. Blev nämligen spontant inbokad en klipptid, är verkligen dags att åtgärda kråkboet igen nu.

Det är faktiskt skönt med några timmars egen tid ibland.
(varning för känsliga läsare)
Det ända negativa är att mina bröst blir som stora ballonger när det inte för tömmas på ett antal timmar, och blev ju lite längre tid borta än jag tänkt från början. Som tur är går det ju och åtgärda själv, synd bara att mjölken går till.spillo. Kanske ska börja ha med mig en flaska ut som jag kan tömma i.

Nu är det i alla fall åtgärdat och det spränger inte längre. Slapp bli mjölkstockning denna gången med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0