en bit på väg

Nu har jag fått gjort en del inför bröllopet och dopet. Ringarna är beställda, stickan beställde (måtte det nu fungera som det ska), dekorationer är beställda, saknas lite ljus till borden och placeringskorten som är påbörjade ska göras klara. I morgon eller torsdag ska jag till en butik i stan och kolla klänningar, är inne på att beställa en över nätet nu. Har än om jag inte skulle hitta någon. Ska kolla på något fint som albin kan ha på sig med.

Nu behöver det bokas hotellnatt, så småningom beställa en eller flera tårtor och eventuellt lite mat, köpa tallrikar, glas och bestick ( i plast) och sedan kolla på vad det skulle kosta med håruppsättning. En hel del kvar men har börjat ta mig i kragen nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0