Gott nytt år

Det blir nog ett bra år nästa år.med. Kommer minnas detta året som än av det bästa i mitt liv.

I januari fick vi reda på att vi väntade vårt kärleksbarn. Kunde inte blivit bättre start på året.
Fick också reda på att jag skulle få ett längre vik på Jobbet vilket var skönt.

I juni fick jag äntligen min sjuksköterska examen och fick börja jobba som det jag kämpat för så länge. Läskit, men spännande och roligt också. Samtidigt som det blev allt närmre till lillens ankomst.

Augusti blev en tung månad då världens finaste Astrid, min gammelmormor lämnade oss. Det smärtar så att min lille aldrig fick träffa vår panter tant. Kommer alltid saknar henne.

I september kom så vår prins, dramatiskt och jobbigt blev det med förlossning som slutade med snitt och med lillens som hamnade på neonatalen med en infektion och mycket gulsot. Inte en kul start men det var all möda värld för vi fick vår fina pojke.

Vi började i oktober planera lite smått för bröllopet och dopet som kommer bli en trevlig början på 2013.

Vill önska alla Gott nytt År



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0