lite efter

Ligger lite efter i planeringen av bröllopet. Så dags att sätta fart nu. Idag ska jag få beställt ringar och dryck in för festen, försöka göra klart placeringskorten och kolla på eventuella dekorationer som behöver köpas in och fixas.

Än är det inte klart vilken klänning jag ska ha. Har än men funderar på att fixa en annan. Om folkökningen vi vill använda.kommer passar albin. Brudbuket, fixa själv eller beställa? Boka eventuell frisör och sminkning. Boka hotell. Bestämma mat som ska göras och kolla på om något ska beställas för att underlätta lite. Ja listan är lång, tårta är också något vi måste ta ställning till. Göra själv, beställa enkla prinsestårtor känns som jag är lite sent ute. Det löser sig säkert till slut men nu känns allt osäkert. Blää

Kommentarer
Postat av: Caroline

Dekorationer till bordet kan ju vara till exempel äpplen och något grönt, eller så kan man göra fina bordsdekorationer med blommor själv. Eller be om hjälp!
Jag tror absolut inte att det är sent att boka tårtor om du vill ha det. Prinsesstårtor är ju lite av en standardgrej och det kan du säkert vänta med tills en vecka innan utan att det kommer bli alltför tight! Margaretas i Mölndal är ju riktigt duktiga!

2012-12-18 @ 13:36:28
URL: http://min.bakel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0