Operation

Imorgon är det dags. Ska operera bort mina cellförändringar på livmodertappen. Det ska döva mig och skära bort en halv centimeter av min tapp. Tycker inte om det, mest för att jag kommer vars otillgänglig för pappi och albin i flera timmar och antagligen kommer vara trött och slöt under kvällen. Känns inte bra.

Men det är bra att det görs för det minskar risken för att det ska utvecklas hemskare saker i framtiden. Det är lite läsligt att jag fått detta, för det kan komma tillbaka och det kan utvecklas till värre saker. Så efter åt så kommer jag få få på kontroll en gång om året tror jag det är ett par år.

Ett nödvändigt ont.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till!

2012-12-10 @ 09:53:12
URL: http://fialottapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0