stressad

Börjar inse att det inte är speciellt långt kvar till bröllopet och känns inte direkt som vi har läget under kontroll. Så mycket som inte är fixar än och.vet inte vart jag ska börja. Vill hålla kostnaderna nere,.men ändå få det så bra som möjligt.

Måste fixa ringar, kolla på hur vi ska dekorera, vad det kostar att hyra porslin, fundera på om vi behöver porslin? Boka eventuell håruppsättning och smink eller fixa det själva. Beställa dricka från tyskland, bestämma vilken mat vi ska göra. Och en himla.massa mer, just nu himla stressad över detta och vet inte vart jag ska börja.

Det hela blir inte bättre av att jag.är.perfektionist och bryr mig för mycket om vad alla andra tycker. Suck, det blir nog bra i slutändan.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det kommer bli jättebra ju! Säg till om det finns något som en eller annan släkting kan hjälpa till med. Du vet vad jag tror om farmor.

2012-12-12 @ 14:04:13
URL: http://min.bakel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0