Förbredelser och bebismage

 
Så här ser jag ut idag. Har nu gått 34 fulla veckor. Att jag ska växa mer känns sjukt. Kan man bli störrre?
 
Har idag hunnit med en fika i stan med en annan blivande mamma, Julia. Det var riktigt trevligt att ha någon annan som är där en själv är att tjöta med om hur de är att vara gravid och hur de kommer bli när de lilla livet kommer ut. Det visade sig att de inte bara är min karl som inte riktigt förstår och kan sätta sig in i hur än känner. Kanske inte är så konstigt, är ju vi som bär på de lilla livet =)
 
Har också hunnit med att åka oh handla, har tänkt att snart packa förlossningsväska. Tycker om att vara ute i god tid. Så idag har vi köpt blöjor, första paketet. Kändes jätte konstigt men häftigt på något vis. Så nu har vi blöjer att packa ner, köpte också ett packet med bröstmjölksersättningspukver i fall det skulle krångla med ammning sen. Skönt att ha de hemma att ta till i värsta fall. Så nu ikväll eller i helgen ska jag packa väska. Välja ut kläder till den lille och allt annat. De ända jag väntar med är kläder till mig själv. Får ta de längre fram ^^
 
Ikväll blir det också att hämta upp babygungan från Fischer price som jag hittat och ropat hem begagnat. 7 olika lägen på vagningen och 5 olika melodier tror jag det var. Bild på den kommer ikväll eller längre fram. Ska försöka att inte köpa så mycket mer nu, men gungan kunde jag inte låta bli. Kostar 500 kr nu, skulle kostat mer än de dubbla ny, Så är nöjd. Onödigt kanske men ville ändå ha den till den lille, får bara hoppas att vår lill skatt vill använda den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0