Nu var de vecka 31 då

Jaha då var man ännu en vecka närmare att vår lilla skatt kommer ut till oss. Och för varje vecka som går så vill jag bara mer och mer att skatten ska komma <3. Börjar bli tungt för kroppen och knoppen. Och inte alltid helt mysigt när den lille bökar om kring där inne som den tyckte att de behövdes en ordentligt ommöblering där inne. Men får väl vara glad, för de dagar de är lugnare blir jag orolig istället.
 
I alla fall var vi bos Barnmorskan i torsdags och SF måttet är nu 29 och den lille hjärta pickade i 140slag/min. Helt godkänt, tillsammans med ett bra blodtryck. Fick också papper för blodgruppering och andra papper som skall med till förslossningen och tider fram till BF är nu bokat. Så börjar kännas mer och mer verkligt nu också, och de märks också på forumen jag är med i, fler och fler av diskussionerna börjar handla om förlossning och smärtlindring. Känns avlägsett ändå, har inte riktigt hunnit tänka på de och kan ja känns som de får lösa sig. Har kanske litet hum om hur jag vill ha det, men kanske borde tänka mer på de?! Jaja de reder sig nog.
 
Livet rullar annars på som vanligt, med jobb, jobb och åter jobb. Så försöker ja njuta va lite tid med kärleken när jag inte sover :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0