V.33 inte långt kvar

Nu börjar de verkligen närma sig. Har bara 3 tider kvar hos barnmorskan innan beräknad födsel. Kan inte ta in helt fast jag vet att om typ en och en hlav till två månader är vår lille här.
 
Var hos barnmorskan idag, fick träffa en annan för min egna var på semester, men de gjord inget. För hon jag fick träffa idag var en Go en, en renrasig göteborgare =D och var riktigt hjärtlig, Fick ta blodprov idag också. Mitt Hb ligger på 127 så har gått upp något sedan sist vilket är bra. Blodsockret låg på 5.4. SF måttet på 32 och den lille följer sin kurva precis som den ska. Hjärtat slog med 142slag/min och den har också börjat lägga sig till rätta. Huvudet ligger neråt men går fortfarande och rucka något. Kärleken var med och han fick känna på huvudet och jag med. De finns en människa i mig hör och häpna. Till sist ligger jag nu på + 13,5 kg sedan inskrivingen och får väl vara  nöjd med de. Har desutom med bara gått upp lite mindre en två kilo sedan jag var hos BM sist så kanske börjar stabilisera sig en del nu. Har annars gått upp stadiga 1 kg i veckan. Och lite mer en ett kilo/vecka mellan vecka 26 och 30 så känns toppen.
 
Vi har idag också valt BVC. Blir till att åka de första veckorna. Men sedan har vi rätt nära till BVC efter flytten.
 
Så V.33 nu eller 32+2 som Barnmoskan säger. Mindre än 8 veckor kvar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0