V.35 (34+1)

Jaha då var ännu en vecka förbi och det där med graviditetssymtom har börjat komma tillbaka. Illamående är jag och föttena ser nu mera inte ut som fötter utan två betongklumparm, bena är två tjocka stänger, men mjuka spådana och råkar än trycka lite eller sitta med ett ben under dig har jag snygga groppar och ränder som kvarstår en stund efter. Riktigt snyggt är de. Får kanske skaffa mig ett par stödstrumpor till vare sig jag vill eller inte =/. Höll nästan på och glömma också att magen nu mera går i randigt, jätte snyggt. Nytt mode har jag hört. Får hoppas att ränderna vill blekna lite för nog att jag gillar randigt men tycker om att kunna klä av mig ränderna när jag känner för det =P
 
Annars är väl de inga större problem med denna graviditet just nu. Är trött som vanligt, men inga smärtor. Kan sticka till i muffen ibland så där obehagligt och spänna i magen en del men bortsätt från de är jag problem fri.
 
Nu har jag njutit av ledig i tre dagar inne på den fjärde dagen nu. Och det var allt välbehvligt. Har varit hos kärlekens föräldrar hela helgen och umgåtts med hans vänner så han fått leka av sig lite =P. Skämt och sido så har vå båda fått lite semester.
 
Idag är de alltså sista dagen med ledighet och de blir till att fika med en annan blivande mamma. Ska bli kul att få tjöta med någon som är mitte upp i det själv. För vist snackar en med kärleken och vännerna men de är inte samma sak. Hoppas på en trevlig fika med mycket bebisprat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0