Fått stå på egan ben

Nu har jag gått själv i två dagar. Fått testa på de tidigare en planerat men de har funkat okej, men så rörigt de är i huvudet och känts som jag glömt typ hundra saker när jag gått hem på kvällen. Har som turvar varit extra sköterskor dessa kvällar så har funnits hjälpt att få. Förstår inte hur allt ska hinnas med, men lär mig de också kanske.

Känner verkligen av att jag är gravid i kroppen nu. På kvällarna när jag kommer hem är jag totalt slut i kroppen och har faktiskt en del ont i höfterna. Men på morgonen efter vila och sömna som ioförsig inte är jätte bra med alla kisspauser under natten så är jag fit for fight igen. Och så rullar de på. Jobb, trött och ont, sova och sen jobba igen. Men jag älskar de. ycker om att hålla ett högt tempo. Och de gör också att jag inte går och grubblar så mycket på allt annat. Och att denna graviditet lunkar på. Hoppas bara mina kollegor tycker att de inte är allt för rörigt när jag jobbar, för vissa stunder vet än inte riktigt vart än har sig själv. Men de kommer hoppas jag, vill ju inte framstå som världens virrpanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0