Inte en lugnt stund...

Nu är helgen över oh den har varit minst sagt fullspäckad. Hela helgen har gått åt att göra mat inför examensbjudningen jag hade igår, så så mycket till ledigt blev de inte. Trevllgt var de och nöjd vart jag med resultatet men mycket energi tog de.

Idag har jag haft första riktiga dagen då jag gått själv. Och ja stundvis så tänkte jag, Vad har jag jätt mig in på egentligen? =/ Förstår inte hur än ska hinna med allt utan att delaa på sig själv. Stunder av tivel på att de är detta jag sla göra fyllde mig hela dagen. Kanske är för de var första dagen, men ja vet inte. Tycker ju om jobbet men måste bara hitta ett sätt att hinna med allt, men hur gör än det?. Alla andra hinner ju med, men förstår själv inte hur jag ska de. Koas i huvudt mest hela tiden och känns inte som jag har koll på något. Är bara så rädd att jag ska vara än sådan som ingen vill jobba efter för jag bara rör till de och lämnar över saker hela tiden =/. Blää ingen bra dag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0