Luften går ur

Börjar verkligen käna i kroppen nu att jag är gravid. Har inte ont blir mest helt slut i kroppen. När jg kommer hem från jobbet så orkar ja inte göra något och typ stensomnar. Blir verkligen sjukt trött och på eftermiddagarna så har jag om jag ska vara ärlig rätt ont i höfterna. Men de släppper dagen efter och när jag jobbar och rör på mig, så länge de är så kommer d eoch funka att jobba. Trötthet efter jobbet kan jag stå ut med. Vill inte gå hem tidigt för tycker de är kul och jobba och behöver pengarna och erfarenheten så hoppas på att jag kommer kunna jobba.

Har bestämt mig nu att inte söka havandeskap i alla fall kommer lösa de med att ta ut halva semesterdagar om de behövs de sista veckorna och använda mig om den flex jag eventuellt kommer samla på mig. Skullle de bli problem får vi lösa de då. Känns bra och göra så här. Kanske kommer jag ångra de sen men förstuden är jag nöjd medd mitt beslut. Hoppas att de håller bara för tror jag kommer på psykiskt best om jag slipper gå hemma ooch vänta så mycket som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0