Midsommar helgen och vecka 30

Nu är midsommar helgen till ända och de imorgon är de dags att gå tillbaka till jobbet igen. Brukar ju vara utvilad efter ledighet men helgen har tagit på krafterna. Firade middsommar afton men några goda vänner på en ö i Bohuslän. Trevligt var de, men trött blev ja.
 
Som svenskmidsommar hör till så var  de så klart lite alkoholhaltigt inblandat och ja blir rätt trött i sällskap av berusade människor. Hade trevligt de hade jag allt, men en natt blev lagom så efter en trevlig kväll och natt så bestämde kärleken och jag oss för att åka hem. Mest för att skona mig och mina vänner från en grinig mig. Känns tråkigt att jag inte riktigt orkar vara social så långa stunder i taget och inte orkar för mycket stojande. Är okej ett tag men sedan blir huvudet och kroppen helt slut. Så lagom är best just nu. Så helgen var trevlig och försöker ta vara på tiden med vänner nu för sedan kommer kanske inte hinnas med att ses så mycket.
 
Nu är jag i alla fall i vecka 30 och än så länge går de bra och jobba. Ont i höfter på kvällen bara men ska införskaffa mig ett foglossningsbälte i veckan så jag kan skona mina höfter lite i alla fall. "peppar peppar" Ska i alla fall inte klaga då jag som ja ser de kommit lindrigt undan från alla gravid symtom som de är just nu, i alla fall de jobbiga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0