Ryggverken från helvetet och Ikea besök

I helgen har jag och kärleken spenderat vår tid på tjörn hos hans föräldrar och firat student och tagit de lugnt. Skönt har de varit och komma bort och slappna av. Inga måsten och slippa tänka på mat och massa städ och annat. Har också på börjat projektet att renovera K:s gamla spjälsäng. Känns kul att vår lille ska få sova i en säng med lite historia.

Nu till de mindre roliga med helgen.. I lördags fick jag ryggverken från helvetet. Kunde inte sitta utan att de gjorde ont, inte ligga heller för den delen. De ända som lindrade var att jag gick. Inte alls kul och de gav inte med sig. Försökte lägga mig med kuddar mellan knäna och bakom ryggen men de hjälpte helt enkelt inte. Gick och la mig ändå och tänkte att nu är de väl kört att jobba, men på morgonen där på var verken som bortblåst. Så kunde pusta ut.

I söndags blev de en tur till Ikea, skulle bara köpa lite småsaker men blev en massa saker vi behövde till den lille. En spjälsäng + madrass, 2st bedsätt, madrasskydd, örngott, täcke, filtar, sovpåse, små handukar. Skötbord, skötbedd, badbalja och lite andra småsaker. Blev jätte mycket fint och nu är de mesrt småsaker som behöver köpas sen. Och spjälsängen ska målas så vi kan bedda i ordning. Tiden rullar verkligen iväg nu. Om lite mer en tre månader så har vi vår lilla bebis hos oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0