Ännu en dag till ända och lite tårar blev de

Då var en till dag till enda och den har varit helt okej. Fick vakna bredvid min kärlek i morse och fick umgås med honom hela vägen tillbaka till THN och även under kvälle. Vi besökte den fantastiska studentpuben DeCore ikväll. Var himla länge sedan jag var på en torsdagspub, men de är kul att få träffa allt folk igen. Har spenderat en hel del tid där och på Kåren så de är rätt skönt att vara tillbaka. Saknar faktiskt THN en hel del, och hade de inte varit för att jag hittat ett jobb jag trivs med hade jag nog kunnat flytta tillbaka. Får la se om vi kanske hamnar här igen.

Har i alla fall instätt att den där separations ångesten kommer nog inte släppa ju längre tiden går. Och specielt inte efter igår. Tanken på att de skulle kunna hända något och kärleken inte var med mig skrämmer mig. Och jag tycker helt enkelt inte om när han åker ifrån mig hem till vårt hem och jag blir kvar lämnad i THN. Tårarna kom idag igen när han skulle gå och de gjorde riktigt ont i hjärtat. Släpper ju efter ett tag, men ändå jobbigt. Kärleken betyder mycket för mig och nog mer än vad jag trott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0